نوشته شده توسط : بابک مهدی آقایی

زبان برنامه‌نویسی ++C (تلفظ می‌شود: سی پلاس پلاس) یک زبان برنامه‌نویسی کامپیوتری همه منظوره، شی گرا، سطح بالا و چندرگه (که از برنامه‌نویسی رویه‌ای، تجرید داده‌ها و برنامه‌نویسی شئ گرا پشتیبانی می‌کند)، عمومی و با قابلیت‌های سطح بالا و سطح پایین می‌باشد. این زبان دارای قابلیت‌های انواع داده ایستا، نوشتار آزاد، چندمدلی، معمولاً زبان ترجمه شده با پشتیبانی از برنامه‌نویسی ساخت‌یافته، برنامه‌نویسی شی‌گرا، برنامه نویسی جنریک است. ++C به همراه جد خود C از پرطرفدار ترین زبانهای برنامه‌نویسی تجاری هستند.

زبان ++c یک زبان سطح میانی در نظر گرفته می‌شود. این زبان دارای قابلیت زبان‌های سطح بالا و پایین بصورت هم‌زمان است. زبان ++C توسط بی‌یارنه استراس‌تروپ دانمارکی در سال ۱۹۷۹ در آزمایشگاه‌های بل (Bell Labs)، برای بهبود زبان سی و بر مبنای آن ساخته شد و آن را “C با کلاس” (C With Classes) نام‌گذاری نمودند. در سال ۱۹۸۳ به ++c تغییر نام داد. توسعه با اضافه نمودن کلاس‌ها و ویژگی‌های دیگری مانند توابع مجازی، سربارگزاری عملگرها، وراثت چندگانه، قالب توابع، و پردازش استثنا انجام شد. این زبان برنامه‌نویسی در سال ۱۹۹۸ تحت نام ISO/IEC 14882:1998 استاندارد شد. نسخه فعلی استاندارد این زبان ISO/IEC 14882:2003 است. نسخه جدیدی از استاندارد (که به صورت غیررسمی C++0x نامیده می‌شود) در دست تهیه‌است.

 

برای یادگیری این زبان برنامه نویسی پرکاربرد، می توانید کتاب الکترونیک فارسی آموزش فارسی ++C را از وبلاگ www.namaye.loxblog.com دانلود کرده و مطالعه نمایید. این کتاب همراه با مثال ها و تمرین های گوناگون می تواند شما را در یادگیری این زبان برنامه نویسی کمک کند.

* توضیحات و دانلود در ادامه ی مطلب
 



:: موضوعات مرتبط: کتاب های آموزش کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: ++c ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 6 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بابک مهدی آقایی

ویندوز ۷ (به انگلیسی: Windows 7) آخرین نسخه سیستم‌عامل از سری مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند.

از ویژگی‌های این نسخه که بیشتر مورد توجه است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره ویندوز شل، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین به نقل از مسئولان مایکروسافت، ویندوز ۷ نسخه ارتقا یافته و بهینه شده ویندوز ویستا می‌باشد.

مهندس آرمین ایمانی در ۲۴۹ صفحه، کاملا به توضیح امکانات مختلف این نسخه بسیار متفاوت ویندوزپرداخته است.
 

 
 

کتاب الکترونیک آموزش فارسی ویندوز ۷

زبان : فارسی

تعداد صفحات : 249

حجم فایل : 3.27Mb

 دانلود با لینک مستقیم به صورت زیپ      

پسورد فایل :  www.namaye.loxblog.com

 

 



:: موضوعات مرتبط: کتاب های آموزش کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: ویندوز ۷ ,
:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 6 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بابک مهدی آقایی

در جامعه ی امروز، بزرگسالان و کودکان هر دو نیاز دارند که مهارت های پایه ای کامپیوتر را یاد بگیرند. هر چه زودتر اصول اولیه را یاد بگیرید به همان سرعت هم مفاهیم پیشرفته را فرا خواهید گرفت. آموزش اصول کامپیوتر به کودکان آن ها را کمک خواهد کرد که مهارت های مورد نیاز آینده شان در زمینه ی کامپیوتر را بهتر یاد بگیرند.

 



:: موضوعات مرتبط: کتاب های آموزش کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: مراحل آموزش کامپیوتر به کودکان , آموزش مقدماتی کامپیوتر برای کودکان , آموزش کامپیوتر , آموزش کامپیوتر برای کودکان , آموزش ابتدایی کامپیوتر به کودک , روش‌های یادگیری کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 5775
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 23 شهريور 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد